Jeżeli są Państwo zainteresowani współpracą z Agencją Opiekunek MyTeżMamyDzieci w Piasecznie, prosimy o zapoznanie się z poniższymi zasadami:

  • szukając dla Państwa kandydatek zapewniamy indywidualne podejście oraz kompleksową obsługę każdej rekrutacji; oznacza to, że na naszych stronach nie prezentujemy listy kandydatek i kandydatów;

  • szczegółowe warunki współpracy ustalamy podczas spotkania lub rozmowy telefonicznej; ustalenia potwierdzamy przy użyciu poczty elektronicznej;

  • na początku ustalamy profil poszukiwanej osoby (zakres obowiązków, preferowane cechy osobowości, wiek, wykształcenie, czas pracy, formę i stawki wynagrodzenia) oraz warunki realizacji rekrutacji (m.in. data realizacji, wynagrodzenie);

  • staramy się, by pierwsze kandydatki zostały przedstawione w okresie do pięciu dni roboczych od uzgodnienia warunków współpracy;

  • czas ten może się wydłużyć w przypadku szczególnych wymagań np. znajomość języka obcego, posiadanie własnego samochodu;

  • informacje na temat proponowanych przez nas kandydatek dostarczane są w postaci raportu zawierającego podstawowe dane wraz z opisem doświadczenia i umiejętności;

  • z wybranymi kandydatkami spotykacie się Państwo w dogodnym dla siebie i kandydatek miejscu i terminie.

 

Przydatne informacje takie jak:

  • jak określić swoje wymagania,

  • gdzie spotkać się z kandydatką,

  • na co zwrócić uwagę w trakcie rozmowy

znajdziecie Państwo w dziale Porady dla Rodziców i Pracodawców.

Zasady współpracy dla poszukujących niani, opiekunki, pomocy domowej

© 2017 by MyTeżMamyDzieci. 

Proudly created with Wix.com

Agencja Opekunek MyTeżMamyDzieci w Piasecznie

Piaseczno k/Warszawy | tel. +48 515 518 077

Znajdź nas na:
  • Facebook Social Icon
This site was designed with the
.com
website builder. Create your website today.
Start Now