Jeżeli są Państwo zainteresowani współpracą z Agencją Opiekunek MyTeżMamyDzieci w Piasecznie, prosimy o zapoznanie się z poniższymi zasadami:
-
szukając dla Państwa kandydatek zapewniamy indywidualne podejście oraz kompleksową obsługę każdej rekrutacji; oznacza to, że na naszych stronach nie prezentujemy listy kandydatek i kandydatów;
-
szczegółowe warunki współpracy ustalamy podczas spotkania lub rozmowy telefonicznej; ustalenia potwierdzamy przy użyciu poczty elektronicznej;
-
na początku ustalamy profil poszukiwanej osoby (zakres obowiązków, preferowane cechy osobowości, wiek, wykształcenie, czas pracy, formę i stawki wynagrodzenia) oraz warunki realizacji rekrutacji (m.in. data realizacji, wynagrodzenie);
-
staramy się, by pierwsze kandydatki zostały przedstawione w okresie do pięciu dni roboczych od uzgodnienia warunków współpracy;
-
czas ten może się wydłużyć w przypadku szczególnych wymagań np. znajomość języka obcego, posiadanie własnego samochodu;
-
informacje na temat proponowanych przez nas kandydatek dostarczane są w postaci raportu zawierającego podstawowe dane wraz z opisem doświadczenia i umiejętności;
-
z wybranymi kandydatkami spotykacie się Państwo w dogodnym dla siebie i kandydatek miejscu i terminie.
Przydatne informacje takie jak:
-
jak określić swoje wymagania,
-
gdzie spotkać się z kandydatką,
-
na co zwrócić uwagę w trakcie rozmowy
znajdziecie Państwo w dziale Porady dla Rodziców i Pracodawców.